Kızlar bikac saat mutfaktaydım yemek yaptım sonra yemeğimi yedim geçtim uzandım belime bacağıma kaşığına adet olurmuş gibi ağrılar girdi ayakta kalmama bağlamıyorum çünkü ara sıra bu kadar yoğun olmasada yaşıyordum .sizler bu haftada yaşıyor musunuz tek ben miyim acaba?