Merhaba 33. Haftadayim. 31de kasılmalarım yüzünden 1 gece yattım ciğer geliştirici iğne ve sancı durdurucu ilaç verdiler. Rahim uzunluğu 26mm olmuştu.
ilk hafta komple yatak istirahati wc dışında kalkma dedi doktor. 6 saatte bir de nidicard içiyordum.
Bu hafta kontrolümde sancı çıkmayınca 8 saatte bire indirdi ilacı ama yine kendini yorma dedi.
2 yaşında oğlum var dün ne yaparsam yapayım biraz yoruldum yine ağrılarım başladı ben de ilacı yeniden biraz daha sık içmeye başladım.
Bugün yine kasılmalarım var ilaca rağmen ama sancı şeklinde değil.
Kasık ağrım hep var zaten devamlı.
Ama sık içince bu ilaç beni çok fena yaptı ya normalde bas ağrısı yapıyordu çok ama bu kez nabzımı da 115e çıkardı normal mi bu başına gelen var mı?