elifefee Fatmadeniz Normal mi bilmiyorum da bende 29. Haftadayım ayaklarımda ellerimde şişmeler oluyor ve hemencecik heryerim uyuşuyor. Randevum da iki hafta sonra doktora sorsak daha iyi sanki 😊
Melike464860 Fatmadeniz canim benim şişlik yok ama uyuşukluk var el parmaklarimda. Yaklasik 3 haftadır tamamen uyusuk hic gecmiyor. Dra sordum normal dedi ama ben cok rahatsiz oluyorum yere dusen kucuk seyi almakta zorlaniyorum.28 haftadayim bende.