Zynpce Dediğiniz doktor hakkında bilgim yok ama çekirge dorukta suhendana gitmiştim ilk zamanlar doktor moralimi çok bozdu bıraktım hastane olarak baya kalabalık bir hastane ben Esentepe Hastanesi’ne geçiş yaptım orda yaptım doğumu ve çok memnun kaldım