Balliko Kızlar sabahtan ver yokluyor benı bu agrı bazen dayanılmaz ama kısa sürüyor neden olsu bilmiyorum acile gitsem mi kalsam mi bilemedım
300917 Balliko sanki kaburgan batıyormuş gibi dimi. O doğumdan sonra bile devam ediyor bende malesef.
Aysobaciniz Balliko benimde sağda var bi 15 gündür yatamıyorum dönemiyorum batıyor, normalmiş bu durum öyle dediler bana doğumdan sonra devam ediyormuş bir süre bebek büyüdüğü için oluyor
ikigozumuncicegii Balliko ay o bendede oluyo valla kendi kendi kendime korkuyodum acaba kalbimde mi sıkıntı var diye . Bnm sol göğsüme vuruyo direk .
goktugun_annesiii Valla ara ara bende de oluyor vuruyor geçiyor sonra ama neden oluyor hiç bilmiyorum 🙄🤷🏼♀️
goktugun_annesiii Balliko bu nefes kesme şeyi sırt üstü yatıyorum bazen nefesim gidiyor 2-3 saniye sonra düzeliyor bende ağrı da da oluyor