Umran_9986 bende normalde özele gidiyorum detaylı için devletin perinatoloji bölümüne gittim. Benimki de 10 15 dk sürdü ve sadece Bi kağıt verdi mide normal kalp normal… Şeklinde şeyler yazıyordu, ayrıca devlet olmasına rağmen 265 lira para bayıldık hiç memnun kalmadım. Yine de tekrar yaptırmayı düşünmüyorum belli başlı bakılması gereken yerlere baktığını düşünüyorum, neticede Allah göstermesin herhangi bşey olsa müdehale edilebilecek bi durum yok bize sağlıklıca doğması için dua etmek düşer.