Papatya-34 38+6 aslında güzel gidiyor nst de hiç sancı yok ama yüksek tansiyondan dolayı doktorum yarın yapıcak doğumu , genel anestezi istedim dualarınızı bekliyorum 🙏
selenaras genel anesteziye hiç gerek yoktu aslında o ana şahit olmak her annenin hakkı diye düşünüyorum ilk dakikalarda o ilk ağlamasını duymak bambaşka bi duyguymuş denemenizi şiddetle tavsiye ederim👼🏻