SerapAtasoy Her konu da post açılmış ama sıcaklık konusunda kimseden ses seda çıkmıyor 21 haftalık hamileyim sıcaklardan fenalık geldi günde daha kaç kere banyo yapmam gerekecek bilmiyorum 😰😰
Enesefe SerapAtasoy al bende den o kadar canım yemek yapması hele çok kotu😀ama benim şafak 2 kaldı allah yardımcımız olsun bebis ne olacak bakalım bu sicaklardasicaklarda
Vldnrdnc SerapAtasoy mahvoluyoruz resmen ya bi de benim kesin yatak istirahatim var hiç kalkamıyorum resmen yatağa yapışıyorum sıcaktan çok kötü çok 😔
Pamukdeniz SerapAtasoy saglıkla gelsinler de biz sıcagada razıyız 😇 28. Haftamıza girdik uyku uyayamıyorum 😕 ama ne yapalım az kaldı 😇
MucizemE SerapAtasoy 37+1 olduk yıldım artık sürekli banyo yapmaktan vantilatörün önünde geçiyor tüm zamanım neredeyse 38 haftalıkken doğsun istiyorum artık🙈
Ecenurmt Klima sonuna kadar açık ama ben hala ateşleniyorum. İçten gelen bir durum olduğu için klimanın da çok bir etkisi olmuyor. Sıcağı zaten sevmezdim iyice nefret ettim. Çok zor geçiyor günlerim 😞 Allah yardımcımız olsun.