1prens_annesii 34 haftadan beri sancı çıkıyordu nstde fakat ben hissetmiyordum çatı darlığı da olunca sezaryen oldum. 37+4 haftalık dün doğdu şükürler olsun. 3200 gramlık miniğim yanımda uyuyor🥰 benim fazla ağrım olsa da geçicek inşallah 🙏
Merveelisa 1prens_annesii Allah’ım ne kadar güzel inşallah bütün hamileler böyle sağ saglim kucağına alır benm ilk kızım çatım dar olmasına rağmen devlet normal dogurttu nefes alamıyordu on gün yoğun bakımda kaldı çok özeniyorum böyle direk yanına verenleri duyunca 😔 smdi oğlum olcak devlete gidip aynı şeyleri yasamiyim diye özele para biriktirdim sezeryan olcam inşallah sağlıklı olur hemen yanıma verirler
honeysmom 1prens_annesii Hayırlı olsun Allah sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin inşAllah 🌼 darısı biz hamişlerin başına 🌼☺️
Busra333 1prens_annesii masallah 😍😍😍 bana da doktor bu hafta sezerya dedi 38 deyime 39 da sezeryan randevum var. Nasıl geçti sezeryan sonrasında çok zor mu 🥺🥺🥺
1prens_annesii Merveelisa amin inşallah canım sağ Salim direk yanına verirler inşallah ve kolay doğumun olur inşallah ben sezaryen sırası çekiştirmeleri fazla hissettim acıdı bağırdım komple bayıltmak zorunda kaldılar bebeğimin ağlamasını bile duymadım çok ağrı çektim sezaryen sonrası inşallah seninki kolay geçer canım.❤️
Merveelisa 1prens_annesii ay inşallah zaten çok korkuyorum sezeryandan bile ama çatım dar olduğu halde normal yaptıysam sezeryan daha kolay gelir diyorlar
1prens_annesii honeysmom çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
Hulyaaaa 1prens_annesii Öncelikle hayrlı olsn cnm 🤗 bsey sorucm spinal olurmen kesmeyi hissetmedim sanırım ama cekistirmeleri hissettim dedin ya. Tam olarak nasıl bı ağrı oluyor, yani yine kesiliyor gibi mi
1prens_annesii Hulyaaaa hayır ağrı değil gerdirme gibi hafif acı bebeği çıkarırlarken çok acıdı ama et kopuyor gibiydi benim doktorum biraz aceleye getirdi herkeste bir olmuyor. Fazla acı hissettim diye komple bayılttılar.
1prens_annesii Busra333 benimki çok zor geçti ameliyatımda öyle geçti bana başlarken sormadılar bile. Zar zor kalktım gezdim bugün 2. Günüm şükür daha iyi kalkıyorum ağrım adet ağrısından bir tık yukardan. İnşallah sizinkisi kolay olur canım.
Busra333 1prens_annesii umarım canım ama baslarken nasıl söylemiyorlar 🥺 zaten panik halinde oluyor insan sorup söylemesi gerekmez mi bi dişçi bile soruyor anlatıyor ne yaptığını korkmayalım diye. Dikiş yerlerin mi çok acıyor 😢
1prens_annesii Busra333 ah kime neyi anlatcaksın ellerine düşme yeter ki. Evet dikişlerim ağrıyor arada gaz sancısı geliyor.