Kızlar merhaba benim doktorum kanla diyabet testleri yaptırmamı istedi ve sonucuma bakıp değerlerimin normal olduğunu şeker yüklemesine gerek olmadığını söyledi içim rahatladı fakat devlet hastanesindeki doktor da şeker yüklemesi yapmadan belli olmaz ben yaptırıyorum dedi. Kafam karıştı açıkçası normalde kendi doktoruma güvenim tamdır ve çok çok bilgili bir doktordur kendi doktorum. Fakat testlerimi devlette yaptırınca kafam karıştı. Sizin doktorlarınız ne öneriyor?