Arkadaşlar,
40 yaş (veya civarı ) doğal yöntem ile hamile kalanlar var mı aranızda?
- haftadayım, doktorum kesin sezeryan dedi ve kendimi buna göre hazırlayacağım.
İkili test vs farklı testler ile uğraşmak yerine direk nifty test yaptırmayı planlıyorum ( olası gebelik sürecinde müdahale edilebilecek birşey var mı diye öğrenmek için).
Ablamın 42 yaşında 3. gebeliği (2 sağlıklı çocuğu var) ikili test, üçlü test, sıvı alınması vs gibi bekleyişle geçti ve sonunda çok ileri derecede genetik bozukluk (sağ doğma ihtimali %0)olduğu için ilaç vererek bebeği öldürüp sunni sancı ile doğurttular. Tam emin olmak için yapılabilecek tüm testleri yaptırdılar ve bu arada kürtaj suresini geçti denildi. Çok zor bir süreç oldu 😕
Böyle bir durumla karşılaşmamak için erkenden nifty testi yaptırıyorum. Ense kalınlığı ve burun yapısı ve diğer detayların hepsi normal.
Covid olmamak için 2. doz aşımıda bu hafta yaptıracağım.
İlave olarak önerisi olan, özellikle geç yaşta hamilelik geçiren annelerden öneri beklerim 🌸