Juniormum ben olaya sırf elli yaşındaki teyzelerde görülmüyor diye yaklaşmadım, dikkatli okursanız :) öncelikle dilbilimi açısından bir ismin isim niteliğini kazanabilmesi için ya o dilde var olması, dilin kökeninden geliyor olması gerekir ya da uzun bir süre kullanılması, toplum belleğine yerleşmesi gerekir. Bu isimler türkçe dilinin tabii yapısında yer almıyorlar, bir ikincisi uzun bir süredir kullanılmadıkları için de toplumun belleğinde yer etmiş değiller. Ondan dolayı insanlara uydurukmuş gibi geliyorlar;) Meseleye çok objektif ve bilimsel bir açıdan yaklaşmaya çalışmaktayım. Umarım anlaşılmıştır ;) dediğim gibi isim meselesi annenin (ekseriyetle) kararıdır, öznel bir tercihtir. İsteyen istediğini koyar, ancak neden garipsendiğinin kimi sebepleri de var, ben sadece bunları açıklamaya çalıştım;)