Zeynep69 Kızlar 37+5 haftalık hamileyim bebek doğum pozisyonunu almış ama kanala girmemiş ne yapmalıyım tavsiyeniz var mı
Gull_94 Zeynep69normal olarak egzersız doktor knerısyle tabı yuruyus falan yoksa spesıfık bısey yok kendı gırer kanala
ecce_mommy Zeynep69 pilates topunu ilk baştan beri alsaydiniz çok iyi olurdu bel ağrısı pelvis ağrısı topaoturup sağa sola hareket edince bile geciyo
sezcag Bugün çatı kontrolü oldum squat ve çömelip yerleri siliyormuş gibi yap bir iki adım yürü tekrardan çömelip yer siliyomuş gibi yap dedi ebe
Zeynep69 sezcag hangi haftadasınız acaba ben çatı kontrolü olmadım doktor da yaparız diye bir şey demedi normal doğurursun dedi
sezcag Zeynep69 Rica ederim cnm çok acımıyor ama ben kendimi istemsizce kastım o yüzden canım yandı biraz uzun sürmüyor zaten kısa bişe
ecce_mommy Zeynep69 siz bilirsiniz tabi ama maddi olarak sıkıntınız yoksa alın derim doğum sonrası içinde kullanırsınız kullanmadiginiz zaman havasını indirip kaldirirsiniz bidahaki gebeliğe kadar