Kızlar merhaba bir sorum var 34 haftalık hamileyim çalışabilir raporu almıştım ancak işyerinde covit artmaya başladı korkuyorum izne ayrılmak istiyorum doktorum özel muayenehane doktoru o yüzden raporları geçerli sayılmıyor beni özel hastaneye yönlendirdi 215 tl muayene ücreti ödeyerek çalışamaz raporu yazdırdım doktoruma randevuma daha var benim tamamlayıcı sağlık sigortam var anlaşmalı bir hastaneye gidip kadın doğumcudan çalışamaz raporu istesem rapor yazar mı sizce