ruveyda14 28 gün önce doğum yaptım. Açılmam olmasına rağmen sağlık sorunlarımdan dolayı kendi isteğimle sezaryan oldum. Acıması çok normal size nacizane tavsiyem kendinizi yormadan 2 saatte bir evde hafif yürüyüşler yapın sabit sürekli yatarsanız dikişler tek şekilde kaynar deriniz esnemez, en azından doktorum bana öyle demişti. Diğer yazan arkadaşların dediği doğru kesinlikle kuru tutun. Pansuman sonrası yaranız üzerine tek kat gazlı bez koyun baya işe yarıyor. Birde iç ve dış dikişlerinizin acıması yanma hissi vermesi veya kaşıntı hissi yapması da normalmiş bu sinirlerin iyileştiğini ve his kaybı yaşamadığınızı gösterir. İnşAllah çabucak iyileşirsiniz. Bebişinizle beraber sağlıklı bir hayatınız olsun :)