24.haftam itibariyle izinliyim bende.Eğitim ödeneği almadım alan da var alamayan da keşke herkese aynı uygulama yapılsa kesinlikle almamın gerektiğini savunmuyorum fakat her yerde aynı uygulama olmalı ben alamazken başka bir öğretmenim de almamalı ya da ona yapılan uygulama benim için de geçerli olmalı..İlçe milli eğitmlerin insafına bırakılmamalı çok saçma.