ben ilk dozu önceden olmustum. ikinci dozu tam olacaktım hamile olduğumu öğrendim ve doktorum 3 ay dolsun dedi. bu hafta 13. hafta ve mutlaka hemen ol dedi. cuma gününe randevu aldım.
mutlaka olmanı öneririm. özellikle hamilelerde ilaç içilmediği için çok zor geçiyor. birde tam doğum zamanı pozitif olma korkusuda var 🤯