Sevgikaya1525 Gull_94 Ya allah bağışlasın cnm norml mi oldu doğum ya benim 39 haftada 3980 grmdı şuan 40 olduk daha da doğum olmadı norml doğumdan korkuyorum kilo aldıkça
Gull_94 Sevgikaya1525 kolay dıyemem tabı ama gozunuzude korkutmayın kolaylgını verıyo Allah ıkıncı normal dogumumdu
Sevgikaya1525 Gull_94 Ya öyle mi benim işte ilk olduğu için çok korkuyotum ve açılmam sadce 1 santim bekletiler 1 hafta da olmazsa sunni verckler
Gull_94 Sevgikaya1525 tetıklemesı ıcın harket edın merdıven cıkın bol bol dus gerısı kısmet sunıdende korkmayn sancı aynı sancı
Esra3452 Gull_94 siz 37 de mi Doğum yaptınız nasıl oldu açılma dalan var mıydı cnm yada ekstra bişey falan mı yaptın