Kbrayank 20 yaşındayken 30 yaşında gibi gözükmek istemiyorsan, alacağın kiloları sağlıklı besin ögelerinden almalısın tatlım. yediklerinin bebeğine hiçbir faydası yok aksine zararı var, 20 yaşında sırf boğazını tutmak zor geldi diye pörsümek istemiyorsan karnın doymuyor fazla yiyorsan bile sebze, meyve, kuruyemiş gibi şeylerden tüket. en azından onların kilosunu vermek çok daha kolay :)