Deletedmom93428 eğer bugun muayeneye gitmediysen özele, kesinlikle gidin derim. Sana yakın erdem hastanesi ve afiyet var, onlarda nöbetçi kadın doğumcu olması lazım. Muayene ücreti de çok uygundu 100 tl mi ne. Bence hemen gidin bir baktırın güzelce. Normal diye de ısrar etme canımcım, bebek fazla beklemesin sezaryenle gelmek istiyorsa öyle gelsin. Ama sen yine de her türlü bugün git derim eşini de alıp..