yoncakns Lili ben 3 aylık covid olduğumda kullandım 1 ay kullandım diye hatırlıyorum bir yan etkisi olmadı bana
milla-s Lili ben 24 haftalıkken olmuştum şu an 39+1′iz hala kullanıyorum. Doğumdan bir gün önce kesip sonra devam edeceğim tekrar. Doğumdan sonra da en az üç ay daha kullanacağım. Benim pıhtılaşma değerim baya artmıştı çünkü.
sedanursahin Lili 16. haftamdan itibaren kullanıyorum doğumdan sonrada önerdi doktorum yan etkisini görmedim henüz☺️
Mlkbrn yoncakns kendi isteğine göre mi 1 ay kullandın bende 9 haftalıkken geçirdim şu anda 13 haftalığım korona sonrası oksapar kullanmaya başladım ama doktorum doguma kadar kullanacaksın dedi 1 haftadır kullanıyorum ve acısı oluyor doguma kadar nasıl kullancam
Mlkbrn Lili 12 haftalıkken başladım 13 haftalığım şu anda 1 aydır kullanıyorum ama doguma kadar kullan dedi doktorum bana acısı da oluyor
Mlkbrn Lili korona atlatınca bıraktınız mı peki iğneyi bana dogum dan sonra ya kadar da kullanmamı söylediler
Lili Mlkbrn covid bitti 2 hafta sonra başladım ben doğuma kadar kullan dedi sezeryandan sonra zaten veriyorlar bir Kıtu herkese
Mlkbrn Lili sizde mi doğuma kadar kullanacaksınız banada dedi ki dogum sonrası da devam et dedi çok zor vurunuyorum her akşam
Mlkbrn Lili inşallah ya faydasını görürüz bebişlerimizi saglıklı şekilde kucağımıza alırız hyr eşim vuruyor zor dayanıyorum zaten ya 10 dk da anca vurunuyoruz
Mlkbrn Lili evet göbekten de yapılıyor ben başlarda göbekten yapıyordum ama bir süre sonra göbek acımaya başlıyor artık
milla-s Lili bana da yapılmadan başlanmıştı, sonrasında ne zaman bırakmak uygun olur diye bakmak için yapıldı aylık