iremcannn1907 Kızlar merhaba. Bebeğime dolabı marangoza kendim yaptıracağım. Tecrübeli olanlar fikir verebilir misiniz? Nasıl dolaplar kullanışlı olur yani çekmecesi mi bol olsun, askılığı mı bol olsun? Kaç kapılı yeterli olur? Bilemedim hiç sizler ne yaptınız?
Gul-42 iremcannn1907 marangoza yaptırdım altı kapaklı kendım cızdım 1.600 tl verdım cekmecelerı ıcten yaptırdım cocuk cekmesın dıye raf ise altı tane yaptırdım ıcıne ve ıcıme sindi
merakliblog iremcannn1907 canım tecrübeli değilim ama kimse sorsam dolap alma şifoniyer al büyükçe dedi, bebeklerin asılacam kıyafeti olmuyor sonuçta. İkea hemnes şifonyere bak netten öyle bişey alacağım ya da yaptıracağım
dino34 iremcannn1907 ben askıya astım tüm kıyafetlerini çok tatlı duruyor minnoş minnoş. Takım halinde aldıklarım hele hiç zorlanmadan ne giydiriceğime karar verebilicem😍
iremcannn1907 Gul-42 aynen canım fotoğraf atar mısın bize de fikir olur. En azından marangoza fotoğraf gösteririz ona göre yapar
Gul-42 merveees foto atamıorum bir türlü ben canım nasıl atıldıgını yazabılırmısın bende sureklı kayıt ıstıo
Gul-42 merakliblog olurmu oyle sey ya bnm dolap herseyımı topladı dolabı sadece kıyafet ıcın dusunmeyın bn ıcıne herseyı koydum dısarda hıc bısey kalmadı bezınden ıslak mendılıne cantasına ana kucagına oyuncagına mama sandalysıne vb herseyı koydum
iremcannn1907 merakliblog evet canım bunu bende çok duydum genelde dolap önermiyorlar. Ama bende şifonyere sığabilir mi acaba eşyaları diye düşünüyorum çünkü bezi falan herşeyi koyarım içine
merakliblog Gul-42 o nasıl bir dolapmış ya hermonienin çantası gibi😂 güzel günlerde kullanın, ama ben şifonyerden devam
iremcannn1907 Gul-42 bende tam olarak bunu düşünüyorum. En azından herşeyi toplar dışarda bişey kalmaz o yüzden dolap istiyorum
HollyMolly Ben ikeadan platsa çocuk dolabı aldım. İnce uzun derin bir dolap. Yarısı askılıklı yarısında2 küçük 2 büyük çekmecesi var. Yani şifonyer ve gardrop ikisi bir arada gibi düşün. Yerim küçük olduğu icin Çok beğenerek aldım. Kulpları vs 1600e falan denk geldi.
iremcannn1907 HollyMolly benim de yerin baya küçük bu modele bakayım bende o halde teşekkür ederim ☺️
fenperest iremcannn1907 ikea dan dolap cizdirdim. 3 kapili, 2 kapili olan kismi 3 cekmeceli 2 askili en ust kismi yorgan koymak icin genis raf reklinde. Tek kapakli kismi iste 4 cekmeceli ve 4 rafli sekilde. Kapaklarida dumduz beyaz. Her yasta kullanilabilir diye dusundugumden boyle secmek istedim. Merak ederseniz gorsel fiyat verebilirim
iremcannn1907 fenperest evet çok memnun olurum görsel daha iyi olur. Marangoza da ordan gösteririm ☺️