Makaron rüyalara tamamen kalbimi bağlamasam da inanıyorum. Çünkü ben rüyalarımda iyi kötü ne gördüysem gerçekte sen yaşadım. Üç sene Bir sene geçse de yaşadım. Tam tersi muhabbetine inanmıyorum ama onu söyleyeyim:)
bekarken, hamileyken, evliyken olsun hep erkek çoçuğa hamile olduğumu, cocugumun erkek olduğunu görürdüm. Tıpkı eşime benzer şekilde görürdüm. Hamile kaldım bebeğimin cinsiyeti erkek :) bakalım tıpa tıp eşime de benzeyecek mi 😅❤️