Kızlar selam. 38+5 im bugün resmen uygulamada 9 gün kaldı yazıyor.🥰🥰 Bebeğim bi an önce gelsin istiyorum artık. Neyse bebişlere göbek adı koymayı düşünüyor musunuz? Bi yakınım kıyamet günü göbek adınla çağırıldığını söyledi. Bu konu hakkında bir bilgim yok açıkçası.