Bende kullandım ama bende sadece akıntı vardı muayenede doktor mantar var dedi. Kaşıntım falan da yoktu neyse bir kutuya kullandım biraz zor bi fitil donaxly ama mecbur kullandım. Bi daha gittiğimde hatırlattım doktora muayene etmeden verdi ben muayene eder bitmişse vermez dedim ama muayene etmeden tekrar yazdı. Ben onada başladım benim kaşıntım yoktu kaşıntım başladı. Bende bıraktım kullanmadım . Burda sirkeli suyla bir kere duştan sonra yıkadım bir sızlama oldu azıcık sonra kaşıntımda akıntımda azaldı . Aslında düzenli yapsam komple akıntımda enfeksiyonum da biter ama tembellik yapıyorum şu ara. Tek seferde bile etkisini gördüm. Benim birde idrar yolu enfeksiyon um fazla var