Bi de şöyle düşünün, erken bir zamanda olmuşsunuz ve inş rahat atlatacaksınız. Tam Doğum öncesine denk gelmiş olsaydı istediğiniz hastanede Doğum yapamayacak belki de bebeğinizle ilgilenemeyecektiniz de. Şimdi pozitif olmanız demek Doğumda rahat olmanız demek. Kısa sürede tekrar etmeyecektir çünkü. Benim 10 gün sonra doğumum var, korona olurum diye çok endişeliyim 🙄