Mihriban34 Merhabalar kimyasaldan bir ay sonra tekrar hamile kaldım tekrar kimyasal olma olasılığı yüzde kaçtır
Ftmgl1 Mihriban34 yüzde olarak bilemem ama ben yaşadım canım ikinci kimyasaldan sonra 3 ay ara verdik tekrar hamile kaldım ve şuan evladım kucağımda çok şükür 🙏🏻 Bana kalırsa beklenmeli hem vücudun toplanması hemde psikoloji için
Civcivim_34 Mihriban34 benim de öyle oldu canım sonrası daha sağlıklı olur demişti doktor 4 aylık oldum şimdi içini ferah tut
Neclam321 Mihriban34 ben birer ay ile kimyasal gebelik geçirdim 2. Kimyasal dan sonra hiç adet olmadan tekrar hamile kaldım şuan 35 haftalık olduk 🥰
Birgul Mihriban34 bende kimyasaldan sonra ki ay kaldım. Hiç bir sorun yaşamadım çok şükür bebeğim 4 aylık şu an. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸
Ftmakn Neclam321 bende aynı şekilde 1 ay ara ile 2 kez kimyasal geçirdim son kimyasaldan sonra regl olmadım 10 haftalık olduk şuan
Ftmgl1 Mihriban34 banada öyle demişti canım o yüzden beklememiştim bende işte demek ki vücuttan vücuda da değişiyordur