Kızlar 37+0 ım beşiği kurduk bende bu gün yerini beğenmedim boşluk kaldı diye hafif ittirivereyim dedim gardolabı tam ittirdim aklım başıma geldi allahım napıyorum ben diye kasıklarımda bi ağrı var zorlamaktan sanıyorum bişey olurmu ya çok endişelendim