Kızlar Merhaba , 21+6 günlük hamileyim ve bugün detaylı ultrasonum vardı. Gittiğim doktor çok güzel ilgilendi. Baya uzun bi süre tarama yaptı. Herşey normal hiç bir sorun yok sadece kalp odacıklarının birinde kireçlenme var ama 3 4 bebekte bir görülen durum bu dedi. Başına böyle bı durum gelen var mı ?