Sngl_123 Kızlar erkek bebekler geç mi doğar öyle bişey duydum kızım 38 de doğdu bunu merak ediyorum 37 haftalık olacam
selenaras Sngl_123 8cm açılmayla yarım saat daha dedi doktorum başı kanala girmemişti daha bende ben bu sancıyla daha fazla dayanamıyorum dedim sezeryana alındım doğumdan sonra ağlamadığı için ciğerler açılmadı 1 hafta küvezde kaldı
Kubra5534 Sngl_123 normal doğum oldu 37 de olağan bı sıkıntı olmadığı zaman küveze almiyolar prematüre de sayılmıyor sabaha karşı dogdu öğleden sonra taburcu olduk çok şükür 🤗