Busesue battaniyesi ile 5li takım verseniz yeterli bebek için. Pijamayı odaya çıktoktan sonra giydiriyorlar. Damar yolu açılmadan önlük giydirip bekletiyorlar. Normal doğumda nasıl bilemiyorum ama sezeryanda genelde böyle. Odaya çıktığında da altıma bisey giydirmiyolar kanaman olduğu için. Sadece üst giyiyorsun yada gecelik varsa alt açık kalacak şekilde gecelil giyiyosun. 3-4 saat sonra alta bisey giymeye izin veriyolar. Hasta bakıcılar cünkü bez değişimi yapıyor ama depend kullanırsanız daha rahat olur.