Destinaa Babybe akşama doğru 5 te hafif sancılarım başladı gece 5 te Doğum yaptım 12 saat sürdü bu arada ilk Doğumum
Aysn34 Babybe sabah 6da sancım başladı 10 da hastaneye gittim suni ile 13:20 de doğumum gerçekleşti 😊
gul-2468 Merhaba ilk doğumumda pazar günü sabah 10 gibi nişan geldi, hastaneye gittim hemen çünkü riskli gebeliğim vardı, pazar akşamı ağrılar sıklaştı gece iyice arttı ve pazartesi sabah 07:50 de doğurdum süreç tamamen doğal ve ilaçsız şekilde ilerledi
MerveAkkk gul-2468 canım o zaman hastanede yatışı 2 gece mi sayıyorlar?özelde normal doğumda yatış 1 gece dediler uzun sürüyor herkesin 1 gece ekstradan mı sayıyorlar
Babybe Gull_94 Harika bi bedeniniz var, çok güçlüsünüz. O kadar saat acı çekmek herkesin yapabileceği bir şey değil bence. Sağlıkla büyüsünler🌸
Babybe Tunammm Ne kadar güçlü olduğunuzun farkında mısınız? Ben düşününce bile çok korkuyorum. İkincisi su gibi geçsin🌸
Babybe Guzelyuvam Sancı mı zor ıkınma mı☺️ Çatı kontrolü çok kötü geçti. Doğum yaptığımız anca açıklık kontrolüde çatı kontrolü gibi mi oluyo?
Mom726272 Babybe sancımın başlayıp doğumun gerçekleşmesi toplam 12 saatti 😑 sancıyı 3 saat evde çektim öyle gittim acile
Babybe ogretmenveanneyim-61 Çok uzun sürmüş. Epidural almayı düşünüyorum, hızlandırır belki. Sağlıkla kavuşmuşsunuz ama ne güzel🌸
Semakacan Babybe doğum anını dersen 10-15 dk sürdü ama sancılar vs. Kişiye göre değişir sabah 5-6 gibi suni sancı aldım 11 de doğurdum
Babybe Semakacan Uf en korktuğum ıkınma evresi. Nedense sadece o evreden korkuyorum. Doktorum hep 12-15 saat sürer diyo normal ama bakalım.
erdem_agah Babybe en korkmaman gereken an O an ağrın daha dayanilabilir oluyor ve inanilmaz bir ıkınma hissi geliyor. Hatta ben baya bagirmistim tuvaletim geldi napim diye. Meger çocuk icin geliyormus o his. İçinden inanilmaz bir ıkınma hissi geliyor. Ayrica o ikinma tuvalet ikinmasi gibi basit birsey degil adeta tüm vücut buna motive oluyor. İnanilmaz bir duygu. Ben iki ikinmada dogurmustum. İlkinde yapamadim sonra doktor dedi bu noktada duramazsin diye. Sonra tüm gücümle ikindim. ama öncesinde nefes çalışmıştım. Cok faydasi oldu o an
Semakacan Babybe doktor baya abartmış bence ıkınma hissi en basit his ıkınamam diye bi şey yok çünkü istemsizce ıkınma hissi geliyor ve deli gibi ıkınıyosun nasıl bi his gerçekten anlatılamıyor ya o anı yaşamam bambaşka
Tugce1910 Babybe kontrol diye gittim nst ye girdim sancılar çıktı ama bende tık yok sonra çatıya çıktım doktor dedi olmuş 3 cm açıklık demesiyle bensuyum geldi sonra direkman doğumhaneye normal oldu bu arada sonra yarım saat nst baglandim tekrar sonra serum ve suni sancı verdiler 1 saat içinde açıklık büyüdü sonra doğum başladı cumanın selasiyla kucagima oldim kızımi şuan 2 aylık olduk 🥰🤲🌼
Mom726272 Babybe ay evet o gün doğru düzgün bişey yemedim canım istemiyo diye akşam 10 da yatağa yattım sancı başladı 1.45 de hastaneye gittik eşime diyorum ben çok açım o dedi yatırmazlarsa bişeyler alırım beni yatırdılar eşim yiyecek almış gelmiş içeriye almamışlar öyle öyle aç susuz sabah 10:30 a kadar dayandım zordu ama geçti herşey oğlum şuan 3 yaşında 😇
Aysn34 Babybe aynen kimisinde suni sancı hiç etki etmiyo bile bünyeyle alaka sanırım rabbim saglicakla kavuştursun inşallah 🙏