-Mathilda- Arkadaşlar lojmanda oturduğum İçin bebek odası yapabileceğim herhangi bir odam yok. Mecburen yatak odasını bir süre bebeğimle paylaşacağız. Benim durumumda olan var mı nasıl düZenleyeceksiniz odayı eşyalarını nereye koyacaksınız?
prensesimveannesi -Mathilda- müsait odam var ama ben bebek odası yapmayı tercih etmedim zaten bi süre yatak odasında yanımızda yatıcak biraz büyüsün tek başına uyumaya başladığında yapıcam odasını inşallah. Yatak odama yanıma beşik aldım eşyalarını ise gardırobumda bi bölümü boşaltıp oraya yerleştirdim
Burcu4135 -Mathilda- bizimde odamızda beşigi. Kendi kıyafet dolabımız cok büyük bi tarafı ona ayırdık. Biraz büyüdükten sonra oda, yapmayı düsünüyorum. Bebege oda yapmak bana gereksiz geliyor.
Mom62266 -Mathilda- benim çocuk için ayırdığımız boş odamız var ama şu an oda yapmayacağız sadece bi beşik eşyaları için dolap alıcaz bebek zaten anlamaz biraz büyüdüğü zaman oda yapacağız zaten yanımız da olucak
-Mathilda- prensesimveannesi ben de bu şekilde yapmayı düşünüyorum ancak kendi gardrobuma bebek için nasıl nasıl düzenleyeceğim bilemedim minik eşyalar İçin pek uygun değil lütfen fotoğraf atabilir misiniz bana da fikir olur canım
Deniz59 -Mathilda- ahşap beşik aldım şifonyer almadım 3 kapılı dolap aldım boş odam var oraya dolabı koycam beşikte yanıma
-Mathilda- Burcu4135 bebek eşyalarına ayırdığınız kısmı düzenlediyseniz fotoğrafını atar mısınız ben nasıl yapacağımı bilemedim.
prensesimveannesi -Mathilda- çok düzene sokmadım canım şuan için öylesine koydum haftaya kıyafetleri yıkayınca falan düzene sokacağım inşallah. Küçük eşyalar için sepetler veya organizer alabilirsin
balbocegim27 -Mathilda- benim boş odam var çamaşır odası olarak kullanıyorum ama yapmadım zaten 1.5 yaşına kadar yanım da yatacak ne gerek varki odanın boş boş durmasina
raziye2709 -Mathilda- Bende yapmayacam.Kendi gardrobumda yer ayırdım ona yatak odamda şifonyerim var onu da onun eşyaları için ayırdım besigini de kendi odamıza alacağız
Dugmem Bende ne yapıcağımı düşünüyodum instagramda bi kadın duvarı çocuğa oda gibi yapmış çok beğendim bende benzeri yapmayı planlıyorum @aymkubra adı bi bakın isterseniz çocuk odası gibi duruyo
HavvaAtasoy -Mathilda- https://imgyukle.com/i/Famhh https://imgyukle.com/i/Favln Bende yatak odasını bebeğimle paylaşıcam şifonyer ve beşik aldım bu şekilde
Baharrk -Mathilda- benim müsait odam var ama tayinciyiz falan diye çocuk odası yapmıcam gerçi belli bir yerde kalıyor olsamda yapmazdım çocuk odası çünkü bebek anlamıyor zaten odası varmış yokmuş🤷🏽♀️😅 2 yaşına kadar yapmayı düşünmüyorum sadece anne yanı beşik alıcam bir de dolabımızın yanına küçük bir dolap alıp eşyalarını oraya koyucam☺️