Benim de bugün yapıldı ama 75 gr. Açlık 98 , 1.Saat 173 , 2.saat144 cıktı. Doktor açlık değeri hafif yüksek diğerleri normal sınırda dedi ama ben de bakıyorum 140 üzeri şeker riski olarak değerlendirilmiş genelde.Kafam karıştı iyice, bilgisi olan var mı?50 ve 75 gr.in referans değerleri farklı mi oluyor?