Kizlar bursa üniversiteye gidiyorum ama mesafesi evime çok uzak iki vesaire mesafesi de baya var ama merak ettiğim tek şey oraya gidip memnun kalan var mı doktorun kim bilemiyorsun orada kim denk gelirse aklımda sürekli deli sorular kan averiyorum 1 hafta sonra tekrar koca yolu gidiyorum doktorlardan dolayı endişeliyim 2 kere gittim memnun kaldım ama doktorum kim denk gelirse dedi bakıyor sabit bı doktorun yok yani 13 haftalık gebeyim