Defne-06 33+1 im aksilik olmaz sa doğumum normal olur devlet hastanesi takipliyim çünkü genelde normal yanlısı oluyorlar 2 haftada bir kontrole çağırdı nst ye de 31 haftalıkken gittiğim de girdim aslında istemiyordu ama benim bi gün oncesinde sancim vardı serum la durdurmuslardi