Evlatsevgisi2 bence kilosu gayet iyi . Benimde 34+4te 2500 küsür dedi doktor. Benim erken doğum riskim olduğu için son 2 aydır çok dikkat ediyorum . Sabah ac karnına
1 kasık pekmez
Ceviz
Süt ( hergun 3 bardağa yakın)
Et
Yumurta
Kuruyemiş
Bazen nesquik , cici bebe yediğim oluyor ama şeker yüklemesi bebeğe zararlı dedikleri için abartmıyorum.
Muz , şeftali, armut
1 tane beypazarı maden suyu içiyorum .
Tabi 16 kg aldım bende bu arada. Bütün bunları gün icin de hepsini yemiyorum günlere dağıttığım da oluyor tabi . Duosvit vitaminini kullanıyorum hamilelikten 1 ay önce başlamıştım. Bütün bunlara rağmen iri bir bebek değil . Bazen gerçekten ne yaparsak yapalım olmuyor . Benim tek derdim kuvoze girmemesi.