Busy Bende hemen hemen aynı haftalarda aynısını yaşadım canım bebiş böbregine baskı yaptığı icin dedi doktorum soluna yatmaya calış ded. Sağıma yattığımda tekmeler durmuyordu ve idrar kaçırıyordum az az. Ama iltap falanda olabilir bence bir görün doktora. Gecmis olsun.