Gamzeee__ Duy_gu ay insaAllah ya gebeyim korkuyorum Randevum 22 Eylül bebeğim iyi olsun ona zarari olmasin yeter
Alparslaninannesii Gamzeee__ yaptım dün 6 gün var adetime negatif artık günüm gelene kadar yapmicam cnm kendi haline bıraktim ztn enfeksiyon çıktı onla uğraşıyorum hastayım