Cmnozge Ayseee4238 doktor bana bebeğim kafası büyük sezeryan olabilir dedi ultrason görüntüsünü başka doktora attım büyük değil dedi çatı muayenesi yapmadan bunu diyebilir mi ki ve 37.hafta gerçek doktorum istifa etti başkasına geçtim
Dogaclk Cennet4545 bu haftalarda bel ağrısı çok oluyor ama adet sancısı gibi değildi benimkiler. Doktorunuza bir sorun bakalım 🤔
atomcatandtheboysmother Cmnozge ay ben de öyleyim. Bugün deli gibi temizlik yaptım belimden doğru ağrı var. Ara da bıçak saplanması gibi bir histe oluyor kasığımda. Ama gelen giden yok henüz. 🙈 38+5 im doğsun istiyorum artık🥰🥰