Burcu4135 Ayum21 türk aklına göre hersey kısırlık yapıyor 😁 yok öyle bisey aptamille büyüyüo cocugu olanlar var.
4438bebegim Benim bebeğim mama ile büyüdü malesef hormonal bozukluklar çıktı, hero baby Ülker diye aldım arada Aptamil verdim şimdi çok pişmanım keşke zayıf olsaydı da 8 yıl hastane koridorlarında geçirseydi