Kizlar biliyorum cok erkenn hissetmek mumkun degil ama insan bi garip oluyor yanii 😁😁😁 simdi ben 11 haftalik olmak uzereyim 11 diyim hatta ben birilerine dellendim camasir katliyoduk esimle dırdırlaniyodum sonra bi anda karnimin icinde kipirti hissettim ama disari dan gorulcek birsey degil yani karnim hic oynamadi ama iceri de kipirtti hissettim ilk gebeligim bu arada hissedilmez biliyorum kesinlikle 20 haftalikken bile zar zor hissedenler var biliyorum gaz da degil gaz farkli oluyor bu kipirti gibiydi sizle paylasmak istedim acaba bi nebze de bebek olabilir mi acaba 🤔🤔😁😁😁