Kızlar merhaba. Ben çocuk için henüz pişik kremi falan almadım. Ya da nemlendirici yağ. İçeriği doğal ürün arıyorum. Bir çok sayfada weleda calendula yı tavsiye eden gördüm instagramda. Ama fiyatı çok yüksek tabi. Sonrasında trendyolda bir firmanın sadece zeytinyağı balmumu ve aynısefa yağı içeren bir kremini gördüm. Bu tarz doğal şeyler daha ilgimi çekiyor. Kozmetik kremlerden de daha sağlıklı buluyorum.
Kullanan var mı bu tarz doğal yöntemleri merak ediyorum. Islak mendil de kullanmayı düşünmüyorum sadece dışarıda lazım olursa diye aldım. Ama pamukla silmek ve yıkamak yöntemlerini kullanacağı. Odamda ebeveyn banyosu var orayı bebeğe ayırdım çünkü.
Ayrıca şampuan kullanmayı da düşünmüyorum ek gıdaya geçene kadar. Yıka ve nemlendir şeklinde düşünüyorum. Bir doktor arkadaşım da böyle önermişti.
Sizler ne düşünüyorsunuz?