sdme2- Kızlar 18+1 im her gün kan sulandırıcı iğne vuruyorum göbeğimden. Hafif karnım büyüdüğü için iğne vururken iki parmakla eti tutuyoruz ya hani hafif o tutuş bebeğe zarar verir mi yaaa 😔😔😔😔
Meryem2746 sdme2- artık kolunuzda vurun bence bende göbekten cesaret edebiliyorum ama karın gerildiği için artık morarma ve ağrı yapar kolunuzda yaptırın
sdme2- Meryem2746 hep göbekten alışınca sanki koldan yaptığım zaman sorun yaşıcam bebeğe bi şey olcakmış gibi saçma bi his geliyo içime ….