Guley_ [url=https://www.hizliresim.com/8qo0d59][img]https://i.hizliresim.com/8qo0d59.jpg[/img][/url] Kızlar bu tarz hoş duran şeyler almak istiyorum tırtılıma 👶🏻 sadece tulum değil takımda olabilir sizde benle fotoğraflı bi şekilde paylaşır mısınız 😇😇 Bide bebeğim 37 haftalık doğdu şuan 26.günlük yenidoğan şeyler nerdeyse olmuyo uzun boylu doğdu biraz o yüzden 3-6 aylık değilde direk 6-9 aylık almayı düşünüyorum tecrübeli anneler fikirlerinizi bekliyorum 🥰
Guley_ ogrencianne35 benimki 37.haftada doğmasına rağmen çok uzun ve kilosu yerinde doğdu tam zamanında doğsa olmicakmis sanki kıyafetler 😀