Eyluls_mom Adet günü test yaptım silik çıkınca kan verdim sonucum 10.76 çıktı hamilelik var mı adetim 3 gün gecikti şu an
Busra37 Eyluls_mom olma ihtimali var . 0 5arası hmile değilsin demek 5ve üzeri hamilelik diye biliyorum
EsrSvm Eyluls_mom Evet kuzum hamilesin ❤️ 2 gün sonra tekrar kan ver 2 kat artıyorsa sağlıklı gebelik ☺️
umudumvar2 Eyluls_mom evet artışı 2 günde bir takip et 🌸 darısı biz isteyen bekleyişte olan annelerin başına inşallah🤲
Eyluls_mom Zehra9616 sadece kan testi yaptırmaya gittim özel olduğu için randevu oluşturmaları gerekiyordu uygun gün olmayınca pazartesiye randevu oluşturdular pazartesiye kadar dayanamadım
Rumrumrum Eyluls_mom 2 günde bir düzenli kan ver canım şuan hamilesin demek için çok erken eğer gebelik varsa muhtemelen geç döllenme olmuştur. İnşallah kimyasal gebelik değildir hayırlısı olsun inşallah bebiş vardır 🌸