Kuleda dışarı çıkamıyorsunuz izolasyon sürecinde olduğunuz için. Ben öğrendiğim zaman doktoruma yazmıştım bana vitamin ve kan sulandırıcı iğne verdi onları kullanmıştım. Başka ilaç kullanamıyorsunuz zaten. Umarım hafif atlatırsın. Bol bol meyve yoğurt sarımsaklı soğanlı şeyler yeyin iyi gelecektir ☺️