Tazeanne95 covit geçirdiğinde mutlaka kan sulandırıcı veriliyor muhakkak, ilk doz aşımda pıhtı attı onun için ikinci dozu vurmadılar şuana kadar covit te olmadığım için dozunu yükselttiler her gün göbeğimden iğne vuruyorum ayrıca covit söz konusu olmasa bile çoğu annede hormonlardan dolayı kanda pıhtılaşma ve varis meydana geliyor bunun içinde veriliyor.Ben ilk ve ikinci gebeliğimde de kullandım bunda da kullanıyorum