butterfly4 Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ama hamile olduğumu bilemeden yani 2-3 haftalıkken filan saçımı boyadım normal markette satılan kimyasallı boyayla 😢 doktora gitmeme de 1 hafta var randevu anca bulabildim ya bişey olur mu çok üzülüyorum 😔
Ozlem2206 butterfly4 bende bilmeden boyattım canım bir sorun yaşamadım allah koruyor meleklerimizi korkma😊
emrbalayse butterfly4 inşallah bir şey olmaz kazayla boyatanlar oluyor sonuçta sizin gibi. Yalnız ilk 3 ay sizden bişi olmuyor diye bişi kesinlikle yok. Aksine ilk 3 ay en hassas dönem. Dikkat edin
Busrabaksii Bebekler 3 ay kadar anneden herhangi bir şekilde etkilenmiyor panik olmayın lütfen 😊 çünkü ben saçımı boyattım alkol aldım aşı oldum 😂
butterfly4 @Zehra9616 @Busrabaksii ilk 3 ay bişey almadığını bilmiyordum, o zaman etkilenmemiştir çok sevindim
elisss_61 butterfly4 Canım hamileliğin başlangıcı adetün ilk gününden itibaren sayıldığı için aslında döllenme olmadan yani çocuk Henüz hiç yokken başlanıyor dolayısıyla 2-3 haftalık hamileyken sen bebek daha döllenme sürecine başlamamıştır veya bitirmemiştir bile. Döllenmiş olsa da saç boyalarının her ne kadar hamileyken yaptırmayın dense de bebeğe zararlı bi etkisi kanıtlanmamış o yüzden sıkma canını Allah’ın izniyle sıkıntı olmaz