Kvsraykt çok geçmiş olsun Rabbim evladınızı size bağışlasın salihlerden olsun inşallah, bende de iki sezeryan var ve şu anda yeniden hamileyim 7 yıl geçti aradan bende yapmayı çok isterdim ssvd ama bulunduğum sehir ufak bir devlet birde özel hastanesi var ikiside yapamazsın dedi bende ses etmedim artık burda techizat yokmuş dediler bana herhangi bir yırtılma durumunda hastanenin donanımlı olması gerekiyormuş burda yokmuş öylece vazgeçtim, hayırlısı bakalım, size imrendim maşallah darısı bize inşallah🤲🤲🥰☺️